Marketing i sprzedaż

Zapraszamy studentów i absolwentów kierunków: Marketing i sprzedaż do odbycia praktyk studenckich lub stażu absolwenckiego.

marketing i sprzedaż

Marketing zintegrowany w sieci

  • tworzenie kampanii za pomocą różnych kanałów
  • analiza osiągnięć najlepszych efektów w internecie
  • wykorzystanie internetu do promocji danego produktu lub usługi
  • poszukiwanie kluczy do sukcesu kampanii internetowych
  • mobilizowanie do działania w zakresie społeczności internetowych
  • Zobacz więcej zadań: MARKETING W INTERNECIE

Specjalista ds. analizy rynku

  • realizacja i modyfikacja strategii marketingowej pod kątem potrzeb rynkowych
    współpraca z agencjami marketingowymi polskimi i zagranicznymi
    modyfikowanie i administracja strony internetowej
    redagowanie reklamowych i ofertowych materiałów
  • badanie i analizowanie rynku usług, w zakresie analiz
  • sporządzenie wykresów do analiz
  • wartościowanie słów kluczowych z użyciem narzedzi google
  • Przykładowe inne zadania: ANALIZA RYNKU

Specjalista ds. Eksportu Usług

  • analiza nowych rynków zbytu,
  • pozyskiwanie na rynku zagranicznym nowych klientów,
  • tworzenie oferty dopasowanej do potrzeb klienta zagranicznego,
  • profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów online
  • tworzenie opisów usług i modyfikacja odnośnie potrzeb rynkowych
  • tematyczne rozpoznawanie usług, ich separowanie i dzielenie
  • Więcej zadań tutaj: EKSPORT USŁUG

kierunek Marketing i sprzedaż

Udostępnij na:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this page