Analityk biznesowy / Specjalista ds. trade marketingu

Zapraszamy studentów marketingu i zarządzania do zrealizowania praktyk studenckich lub stażu absolwenckiego w kierunku: specjalista ds. Trade Marketing.

Trade Marketing to szeroko pojęte działania sprawiające wzrost sprzedaży lub zainteresowania danym produktem bądź usługą.

Wymagania:

  • badania i analizowanie rynku sprzedaży,
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych,
  • opracowywanie działań promocyjnych,
  • planowanie wydarzeń promocyjnych,
  • odnajdywanie nowych obszarów biznesowych,
  • analiza wymagań rynku,
  • tworzenie dokumentacji biznesowej,
  • udział w projektach.

Oferujemy:

  • możliwość odbycia praktyk studenckich lub stażu absolwenckiego;
  • możliwość zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego;
  • możliwość weryfikacji wiedzy zdobytej w trakcie studiów;
  • pomoc opiekuna w zakresie formalnej realizacji praktyki;
  • certyfikat ukończenia praktyk, opinię opiekuna, listy referencyjne.

Specjalista ds. Trade Marketing

tłumaczony po prostu jako Specjalista do spraw marketingu handlowego, jest osobą odpowiedzialną za nadzór i koordynację całokształtu procesów marketingowych, mających na celu bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku planuje i organizuje kampanie promocyjne na danym obszarze, ustala ich harmonogram, wdraża materiały promocyjne i koordynuje ich wykonawstwo i dystrybucję.

Udostępnij na:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this page